Polityka jakości
1. Kupując nasze urządzenia, wybierasz poliamidowe membrany zapewniające ochronę przed bakteriami, bezpieczne mineralizatory ze złożem kalcytowym i oryginalne części (zawory, wężyki) John Guest.
2. Zapewniamy wieczystą gwarancję na bezawaryjną pracę urządzeń przy systematycznym serwisowaniu co 6 miesięcy. Więcej informacji na podstronie Serwis.
3. W razie zaistnienia defektów lub wad ukrytych urządzenie zostanie naprawione w przeciągu 7 dni lub wymienione na nowe, jeżeli pojawi się taka konieczność.
4. Gwarancją nie objęte są części zużywalne, które należy wymieniać okresowo. Trwałość wkładów zależy od jakości wody.
5. Oferujemy profesjonalny i uczciwy serwis. Dobro naszego klienta i jego rodziny jest dla nas priorytetem. Dlatego też, naszym celem jest zapewnić mu to, co najlepsze.
6. Woda osmotyczna jest bezpieczna. Nasze filtry gwarantują wodę najwyższej jakości. Przekonały się już o tym tysiące klientów, którzy regularnie korzystają z naszych usług.
7. Proponujemy kompleksowe doradztwo dotyczące instalacji hydraulicznej w domu.
8. Zapewniamy rzetelną informację na temat każdego produktu wraz z kartą gwarancyjną.
9. Umowa kupna-sprzedaży podpisywana w domu u klienta. Montaż jest wliczony w cenę urządzenia. Tym sposobem klient ma prawo do zwrotu zakupionego produktu zgodnie z obowiązującymi przepisami (umowa zawarta poza lokalem przedsiębiorstwa). Konsumentowi przysługuje czternastodniowy termin odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem firmy. Urządzenie demontuje i odbiera nasz serwisant. Koszty demontażu w wysokości 300 zł ponosi klient.